تجهیزات فردی

  • ۰
  • ۰

چرا دستکش ایمنی؟؟؟

چرا دستکش ایمنی؟؟؟

کارگران با این ذهنیت دستکشهای سفت و محکمی را خریداری میکنند که محافظ خوبی برای دستهایشان باشد ; اما اینگونه نیست و هر دستکش محکمی محافظ خوبی نخواهد بود; اگر کارکنان شما به طور مدوام از دستکش استفاده کنند باعث جلوگیری از ضررهای آتی خواهد شد ; اما در اولویت های خود این سوال را از خود بپرسید” آیا از ویژگی های یک دستکش ایمنی و راحت آگاهی دارید؟

دستکش ایمنی استاندارد را میتوانید با چند روش امتحان کنید; اگر دستکشی دارای یک قطعه بزرگ از پلاستیک در پشت دستکش باشد; این یک پوشش مناسب برای نیست ; روش دیگر این است که یک مداد را با یک دستکش بگیرید; شما باید قادر به انجام کار بدون هیچ مشکلی باشید.

مقاومت در مقابل حرارت

 ستکش ها باید استاندار باشند پس قبل از استفاده از آن ها یک سرس اززمیشاتی انجام میدهیم.

بعضی از دستکش ها دارای یک پوشش هستند که رطوبت را از بین می برند و از پارچه های مخصوصی ساخته شده اند ; که در هوای گرم دست شما را خنک و در هوای سرد دست شما را گرم نگه دارند. هر نوعی از دستکش را که انتخاب می کنید موضوع تهویه را برای راحتی کار خود در نظر بگیرید.

مقاومت در برابر ضربه

در کار فنی و فیزیکی همیشه این تهدید وجود دارد که ابزاری با دست شما برخورد کند و یا قطعه سنگینی روی انگشتانتان بیفتد; یک دستکش ایمنی ضد ضربه می تواند باعث آسیب کمتر شما شود; مقاومت ضربه به جذب شوک کمک می کند و احتمال آسیب را کاهش می دهد;پد TPR در قسمت پشت دستکش وجود دارد و این پدها کمک می کند در هنگام ضربه دست را آسیب حفظ کند.

در هیچ کدام از وسایل های صنعتی ایمنی به طور کامل رعایت نشده است. و شما ممکن است که هر روز از ابزارهای مختلفی استفاده کنید و دستان خود را در معرض خطر قرار دهید.

همان پد TPR که در برابر ضربه محافظت می کند نیز در برابر پارگی ها محافظت می کند; و اگر شما به این سطح از مقاومت نیاز دارید ما همچین دستکش ایمنی ضد ضربه ای را تولید کرده ایم; که دارای ویژگی منحصر به فرد و بسیار سبک و مقاوم در برابر سوراخ شدن است.

همیشه تمیز بمانید

دستکش های مقاوم در برابر مواد شیمیایی و روغنی با انواع مختلفی از لاستیک ها ساخته می شوند; بر اساس یک قانون کلی , ضخیم کردن مواد تشکیل دهنده‌ دستکش مقاومت بالاتری در برابر مواد شیمیایی ایجاد می نماید; اما همان طور که گفتیم ضخامت زیاد نیز ممکن است کار را با مشکل روبرو کند.
اگر در جستجوی یک جفت دستکش قابل اعتماد برای محل کار هستید;ما دستکش ضد ضربه‌ای تولید کرده ایم که محافظ خوبی برای حفاظت از دست در مقابل ضربه و آسیب میباشد.

l

  • ۹۷/۰۶/۲۱
  • javid rahmani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی