تجهیزات فردی

  • ۰
  • ۰

جنس کفش ایمنی

از نظر محافظتی، سرپنجه فولادی نقش اصلی را در حفاظت از انگشتان پا در مقابل ضربات بازی می کند. از اینرو سرپنجه کفش ایمنی باید از جنس فولاد آبکاری شده بوده به گونه ای که توان تحمل ضربات با حداقل 200 ژول را دارا باشد، در غیر اینصورت خود سرپنجه به عنوان عامل برنده عمل کرده و باعث قطع انگشتان پا خواهد شد.


کفش ایمنی یحیی سرپنجه های کفش های خود را از فولاد ساخته است و تمام استانداردهای جهانی را رعایت کرده است می توانید به قسمت مشاهده کاتالوگ محصولات ما سری بزنید و تمام مشخصات کفش های ما را بررسی کنید.


 ارگونومیکی کفش ایمنی

کفش تنها محل تماس پا با زمین حین راه رفتن است و با انتخاب یک کفش مناسب و به اصطلاح ارگونومیک می­توانیمدر کار کردن راحتتر باشیم. و از آسیب­های وارده بر پاها (زانو و قوزک پا) و بخصوص کمر در راه رفتن­های طولانی مدت جلوگیری کنیم.


مدّ نظر قرار دادن نکات ارگونومیکی به علت اینکه پا قلب عصبی انسان محسوب می گردد و تمام اعصاب اعضای مختلف بدن در پا متمرکز شده است و نیز به علت اینکه نحوه قرار گرفتن پا در کفش ارتباط مستقیمی با طرز شکل و فرم گرفتن اسکلت بدن و بویژه ستون فقرات دارد، بسیار حائز اهمیت است چرا که پیامدهای استفاده از کفش نا ایمن و نامناسب محدود به خطرات فیزیکی و ظاهری نبوده، بلکه اختلالات در عملکرد چشم، نارسایی های مزمن ستون فقرات و سردردهای مزمن نیز می تواند از علایم استفاده از کفش غیر ایمن و غیر ارگونومیک باشد.


 بهداشت کفش ایمنی

به لحاظ بهداشتی نیز در صورت استفاده از کفش های با آستری غیر بهداشتی باعث ایجاد میخچه و ایجاد قارچ و باکتری و بوی نامطبوع پا می شود.

در نهایت زیبایی و ظاهر کفش ایمنی نیز بایستی به شکلی باشد که فرد با تمایل و رغبت خود و بدون اجبار از کفش ایمنی استفاده نماید. این نکته را هیچوقت نباید فراموش نمود که پا قلب دوم انسان است پس برای محافظت از قلب دوم، کفش ایمنی و استاندارد بپوشیم.



  • ۹۷/۰۶/۰۷
  • javid rahmani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی